Kayserispor Teknik Direktörü Çağdaş Atan, farklı skor alabilecekleri bir maçtan beraberlikle ayrıldıklarını söyledi.
Spor Toto Süper Lig’in 9. haftasında Kayserispor deplasmanda karşı karşıya geldiği Ümraniyespor ile 2-2 berabere kaldı. Müsabakanın ardından Kayserispor Teknik Direktörü Çağdaş Atan basın toplantısında açıklamalarda bulundu. İlk yarıda iyi mücadele ettiklerini söyleyen Atan, “Çok üzgünüz. İlk yarıda rakibe bir şut şansı bile vermedik. Çok iyi oynadık. Devre arasında oyuncularımıza, ikinci yarıda ikinci ve üçüncü golü aramamız gerektiğini konuştuk. Ancak ikinci yarının başında golü yedik. Bu gol bize hiç yakışmadı. Ümraniyespor’u da ateşledi. Tekrar oyun üstünlüğünü ele aldık. Çok farklı hayaller kurabileceğimiz bir maçtı. Oyuncularımla gurur duyuyorum. Kontrolümüz altında olan bir oyundu. Oynama alışkanlığına sahip bir metot hocası vardı karşımızda. Umarım Recep Uçar’a da gerekli sabır gösterilir” şeklinde konuştu. – İSTANBUL
GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
3
Eşya Depolama Rehberi
34867 kez okundu
4
DİPLOMASİDE STRATEJİK BİR KOORDİNATÖR NASIL OLUNUR
24538 kez okundu
5
Sosyox, Sosyal Medyada Büyümenin Güvenilir Adresi Olarak Öne Çıkıyor
21415 kez okundu